Viktig info: treningsklede frå Trimtex

Nå er det ny runde med bestilling av treningsklede frå Trimtex.Dette er treningsklede som er supre til all slags trening året rundt. I tillegg er det konkurransedressar til langrenn.

2019-10-11
anitariskedal

Nytt av året er trenings t-skjorte med klubbdesign. Du kan også bestille kort tights (passar godt for dei som driv med løp). Nytt er også dunjakke med Hjelmeland il på ryggen.

Gå inn i "Teamshopen" til Hjelmeland il og sjå alt det er å velje mellom.
NB! Sjølv om det står "hjelmeland-il ski" på lenka og "hjelmelandski" som teamkode er dette treningsklede som ALLE kan bestilla og bruka. Dei er ikkje meint å vera berre for skigruppa. Det står berre "Hjelmeland il" på kleda.

Framgangsmåten ved bestilling er som følgjer:
"Før du kan starte å bestille må du registrere deg.
Velg «Logg inn» om du allerede er registrert som bruker på trimtex.no eller “Ny konto” om det er første gang du bestiller fra oss. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne disse to valgene.
Tast inn hjelmelandski i «teamkode for innmelding» og logg inn. På mobil må du scrolle litt nedover på siden for å finne dette feltet.
Du skal motta en ordrebekreftelse fra oss når din ordre har gått gjennom.

Vi anbefaler å bruke Chrome eller Firefox for at det skal fungere optimalt, f.eks vil brukere av Internet Explorer kunne oppleve noen problemer.

Lurt tips! Kommer man “bort” fra klubbsidene, kan man alltid klikke på klubbnavnet øverst på siden for å komme tilbake igjen. På mobil vises dette ved å gå på menyen øverst til venstre."

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket